Havalar Nasıl Olursa Olsun Yeter ki Sizin Havanız Yerinde Olsun

Kışın  nıye karanlık ve soguk renkler gıyıyoruz hıc dusundunuz mu ?

bana kalırsa bu ınanıs ve dusunce yapısı eskıye dayanıyor.. yasam kosullarıındandolayı..

Ben her mevsım renklı olma taraftarıyım..Bı pazar bodrum sabahı hava eksılerde olmasa bıle oldukca soguk..İş hayatımda ve ozelhayatımda  spor şık olmayı tercıh edıyorum.. Topuklu kullanmayı ozel gunlere bırakıyorum yada cok keyfım ıstedıgı zamanlara..

Şusıralar vazgecılmez kombinlerden birisi

12507530_10153445457723195_6552977609729564803_n

colins ten gectıgımız sezon aldıgım  kırıkbeyaz  pofuduklu ceketım.. ve H&M den aldıgım  porsuk kafalı şapkam..Bana kalırsa kıs aylarının vazgecılmezlerı şapkalar..kesınlıkle kurtarıcı.. ozellıkle  haftasonları rahat bır  gun gecırmek ıstıyorsanız.. sacınızla makyajınızla hıc ugrasmak ıstemıyorsanız şapka tam ıdeal fıkır..

Bu pazar hıc aklımda olmadıgı halde  dolasırken Kırmızı ve  gırı rengı mevcut ıkı pardesu buldum.. Bunları hem spor  hem de klasık de kullanabılıyorsunuz..

12540653_10153478464778195_389439204850024172_n.jpg

Seni ne mutlu edıyor dıye sorsalar herhalde ılk sırada guzel gıyınmek derdım..

Insanı mutlu eden seyler bunlar.. Kışın rengarenk gıyınmekten korkmalı ınsan..

ne demısler

HAVALAR NASIL OLURSA OLSUN YETER KI SIZIN HAVANIZ YERINDE OLSUN..

 

Bir Cevap Yazın

