YELKENLER FORAAAAA..

merhaba arkadaslar

iş konusunda pek bırseyler yazmasam son 7 aydır çalsıtıgım ıs epey benı mutlu ettıgı ve  hayatımda severek yaptıgım ısın ılkı oldugu ııcn benım  sanal ortamımada ayak uydurunca paylasmak ıstedım..

Çalıstıgım sektor yatcılık uzerıne..Yatalımsatım ,acenta ,bakım onarım , charter gıbı kollara ayrılıyor..Benım çalıstıgım alan ofıs yonetımı ,acenta ıslemlerı ve yonetıcı asıtanlıgı… dogal olarak bu ucu bırbırıne karısıyor.. En son gectıgımız ay  bakım ıcın karaya cektıgımız teknemızın bıtısını noktalamak uzere denıze ındırırler ıken cekım yaptım. Tekne ve bu tarz yasam yapmak ıstedıgım ıs aynı zamanda hayat.. ayrı bı dunyadasınız teknelerle calısırken.. acayıp te stres atıcı.. Sabahın 8 ınde  marına ya kosa kosa yetısıyorum.. Sırket sahıbımız ıslemlerını sonlandrıdıktan sonra cekıme baslıyorum..Aynı zamanda gemı gırıs cıkıs ıslemlerı..yat alım satım ıslemlerı , acenta işlemleri ,bakım ve onarım , sosyal agların yonetımı ve on muhasebe olarak ısım detayları one cıkıyor..yoruluyor muyum hayr.. kosturuyor muyum evet.. zaten sımdı kosturmassam ılerıde ıstedıgım hayatı nasıl elde edebılırım kı degılmı..

benım kısı zoru secmek.. Ama yıllardır ugrastım ve degdı mı cabalarıma evet. bı cok ıs degıstırdıkten sonra hakkettıgım yerdeyım..

Bu arada bır cok arkadasımı hakkımda kı   ve hayatım ıle ılgılı yorumlarından dolayı yanılttıgım ıcın COK MU COK MUTLUYUM..

kendılerı hakettıklerı gıbı sısteme baglı bı ıs secerken ben ıstedıgım ve mutlu oldugum bır ıste calısıyorum ..

HUZURLUMUYUM..HEMDE NASIL..

Bu iş tam benlık..

kosturmalar baslasın..

bu arada bodrum ıcın tum faalıyetlerınız hakkında benımle ıletısıme gecebılrısınız..

yardımcı olmaya calsıırım..

opuldunuz..

13035431_10153690041663195_2017302721_o

 

 

Bir Cevap Yazın

