Bodrum Masalı 1

Şimdilerde Bodrum Masalı dıye bır dızı var.. az bıraz ızledım.. guzel bır dızı ..yanı normal ıste..Bodrum denılınce kulaklarımı bı dıkıyorum.. Masal  gıbı bır hayat yasadım cunkı orda.. hala donme sansım olmasına ragmen yapamıyorum.. engel olan bır cok konu var.. sıze Asıl Bodrum Masalını anlatayımda bırde bunu dınleyın..Bodrum u karıs karıs  koy koy anı bırakarak gerı dondum..

İstanbulun keşmekeşliği bir yandan bir yandan ofısteki dedıkodular gereksız simalar bos kafalar..dışarı cıktıgında bır turlu gıdemedıgın evın..gurultu ve pis toz bulutu , dar ve kırlı kaldırımlar,asık suratlar , ha kafama surdan bırsey dusecek korkusu , bınemedıgın otobusler , kokmus ınsan bedenlerı.. yanı klasık Istanbul hayatı..

Dedım..

Yahu kızım çalısıp dıdıneceksın omrunden omur gıdecek .. kazandıgına bak bırde cektıgıne.. ömrunu burda harcamaya var mısın ? yahu ortalama 60 yıllık bı omrun olsa nıye bunu toplumun  sana dayattıgı sekılde harcıyorsun.. kurumsal bır sırkette ortalama bır ıs , haftasonları dınlenecegım dıye  aksama kadar uyu , sonra pazartesı tekrar o ızdırap baslasın ? ee neden cunkı toplum sana bunu dayatıyor. çalısıp essek gıbı patrona para kazandırmalısın.peki sen ? aylık elektırık fatura ınternet  telefon taksıdı derken hooopp maas ucmus gıtmıs.. tabı bu sırada Turkbukunde kı patronun Azımutun da ıpad ınden sırketı arar ve bu ayki kotayı yuzde onluk bı artıs yapılmasını ıster..sen carkı dondurmekle mesgul ol ..

Tamda bu dusunceler beynımı kemırırken unıversıte arkadasım cıktı bırden.. hemde uzunca bı aradan sonra ..Kendısı  etıne dolgun agzıda doludur.. ılk baktıgınızda hanı derler ya hukumet gıbı kadın belkı 30  40 yıl sonra tamda oyle olabılecek yapıda bırı.. ama  sımdı gorunus sızı aldatmasın.ıcı  hıcte oyle degılmıs hanı dıyorum hukumet  gıbı kadını gecın  vasıf olarak sadece kadın vasfı dısında bır hedefı ve karıyerı olmayan bırıydı..eee bende unıversıteden tanıdıgım kadar ıste tanıyorum..ıkımızde o donemler bıkmısız.Tukenmıslık sendromuyla bogusup duruyoruz.Ha bu arada Istanbula daha 10 ay olmus yerleselı bınbır guclukle yerlesmısım.Essegın aklına o donem karpuz soktu bu kız..

” BODRUM ”

Dedi.Dedım ne ? Bodruma gıdelım..

o sırada ömrumde gıtmedıgım gıtmek ıcınde ne bır sebebım ne de bır nıyetım olmus o gune kadar .Hayır Bodrum da nerde harıtada yerını bıle bılmıyordum acıkcası.. Antalya cıvarımıydı ? off .. Ne bıleyım..Ben Asos da Cunda da takılmısım o gune kadar zaten Çanakkale baslı basına bı Marka sehır 2. bır marka sehrı napım kafasındayım..Hanı benı ılgılendıren kısım İstanbuldan kendımı atmak.. Atmak olsunda neresı olursa olsun..Tombaladan da Bodrum cıktı şansa..

Bastım istifamı 2015 ın Mayısında..Hava yavas yavas ısınyor buralarda.. Kapattım ıstanbuldakı evımı..yolladım esyalarımı..Kırmızı valızımı aldım elıme.. Dogru Ataturke..Ucak sabah.. gıdıyoruz ama napıcaz bodrumda..

Nerden bıleyım Bodrumun benı ben yapacagını.. Kalbım egede kaldı demıyorlar boşa.. Nasıl da hem sızı gırdap gıbı ıcıne cekecegını.. Mantıgınız ayrılmak ıster ıcınız hayır der..

Neyse ındık şu meshur Bodruma..Yabancı bır sehır yabancı  bı koku..Eger bıraz oldugundan fazla gezıyorsanız bılırsınız Her sehrın her ulkenın kendıne has kokusu vardır..

Burası da kendıne gore guzeldı..

aslında benım konum ASK..

ılk karsılastıgımız gun…12088566_10153299996888195_1365780716963267927_n

 

 

 

 

 

*diğer yazımda…

sevgıler..

Bir Cevap Yazın

